کفپوش بتنی پرسی

کف پوش بتنی پرسی

کف پوش بتنی پرسی چیست؟ از مشخصات فنی کفپوش بتنی پرسی تا چه اندازه اطلاع دارید. آیا کف پوش پرسی غیر ترافیکی همان نوع ترافیکی است؟ فرق این نوع کف پوش بتن با کف پوش پرسی ترافیکی چیست؟ برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

کفپوش بتنی پرسی چیست؟

کف پوش های بتنی پرسی از شن و ماسه و با استفاده از دستگاه پرس، لایه بالایی فشرده شده و ساخته می شوند. کف پوش های بتنی از مقاومت فشاری بسیار بالایی برخوردار بوده و رطوبت کمتری را جذب می کند. محل استفاده از این محصولات در اماکن صنعتی پرتردد، بندرگاهها و معابر پر ترافیک ماشین آلات سنگین و حتی پیاده رو ها و فضاهای عمومی است. در کل کفپوش بتنی پرسی نوعی بتن است که تراکم خود را از طریق فشار و پرس بدست آورده است. به دلیلی شکل ظاهری ساده و سطح صافی که دارد به عنوان، محصولات فانتزی در باغ و ویلا و در معماری مدرن مورد استفاده قرار می گیرد.

کف پوش پرسی غیر ترافیکی

تفاوت کفپوش بتنی پرسی غیر ترافیکی با نوع ترافیکی چیست؟

کفسازی با موزاییک یا سیمان کشی در بعضی نقاط سطح شهر یا غیرممکن است و یا جلوه  نامناسبی به شهر می بخشد. بسیاری از این کف‌ها بعد از مدت کوتاهی در اثر عوامل جوی هوا می شکنند و یا در اثر نیروی فشار دچار پودرشدگی می شوند. اما به لطف کفپوش های پرسی ترافیکی یا غیر ترافیکی این مشکل بر طرف شده است. 

کف پوش پرسی غیر ترافیکی در ابعاد و رنگ های مختلف در بازار عرضه شده‌ است. این محصولات را می توان در مسیرهای پیاده روی، حیاط، انبار، پارکینگ، کارگاه¬ها، و مکان های پرتردد و ترافیکی به ویژه در مکان هایی که محل عبور خودروهای سنگین است استفاده کرد. 

مزایای استفاده از کفپوش بتنی پرسی

کف پوش بتنی پرسی، در هر ابعاد و شکل و ظاهری که تولید شود، طول عمر بالا و دوام زیادی داشته و قیمت مقرون به صرفه ای دارد. در ادامه به اجمال به تعدادی از این مزایا اشاره می کنیم…


1_ خاصیت ضد لغزش و سایش و فرسایش

ساخت این سازه بتنی تحت فشره سازی خاصی صورت می گیرد. از این رو استحکام و مقاومت بالایی در برابر نیروهای مستقیم سنگین دارد. در اماکن صنعتی و مکانهای پر ترافیک نیز استحکام فشاری و سایشی بالایی را متحمل می شود. این قطعه بتنی در فصول سرد سال نیز در برابر یخ زدگی و ترک خوردگی بهتر از آسفالت عمل کرده و از سر خوردن عابرین یا وسایل نقلیه جلوگیری میکند. این ویژگی‌ها منجر به قابلیت تحمل ترافیک بالا در معابر پیاده و ماشین‌رو می‌شوند. مقاومت سایشی و لغزشی شگفت‌انگیز آن باعث تحمل ترافیک و فشار بالا در این محصول شده است.

2_ سرعت نصب و اجرای بالا

 ساختار محصولات به گونه ای است که حتی پروژه های بسیار سنگین هم به راحتی و با سرعت بالا قابل نصب و اجرا هستند. چون ابعاد قطعات کاملاً دقیق بوده و در کنار هم چیده شده و بدون ملات خیس بر روی سطوح کار میشوند. بنابراین نیازی به بند کشی یا تجهیزات خاصی ندارند و در صورت نیاز میتوان قسمتهایی از آنها را جابجا کرد.

 

3_ حمل و نقل و نگهداری آسان

 قطعات کف پوش پرسی غیر ترافیکی بصورت بسته بندی شده روی پالت حمل و یا دپو میشوند از این رو ضایعات نداشته و با کمترین میزان خسارت قابل جابجایی هستند. از طرفی به دلیل کیفیت بالا نیاز به مراقبت خاصی نداشته و با کمترین هزینه ممکن قابل نگهداری هستند.

 

4_ مناسب برای مناطق پر ترافیک

چیزی که ارزش افزوده خرید شما را بالا می‌برد این است که کف پوش های حاضر در در مناطق ماشین رو، آدم رو و پر رفت و آمد مقاومت و استحکام بالایی داشته، پس طول عمر بالاتری نیز دارند. اگر با دقت بیشتری به پیاده روها و محدوده‌های کار شده با این محصولات دقت کنید، متوجه سرسختی، ضد خوردگی و ضد آلرژی بودن آنها خواهید شد. برخلاف برخی کفپوش‌های که به مرور فرسوده و یا حتی باعث آلودگی زیستی می‌شوند، این اتفاق برای کفپوش‌های پیش‌ساخته پرسی نمی‌افتد.

 

5_ ظاهر ساده و یکدست در انواع اندازه های استاندارد

روش های سنتی تولید قطعات بتنی در ظاهر و کیفیت نمی توانند با این محصولات برابری کنند. کیفیت بالا، دانه‌بندی یکنواخت، تولید کاملا مکانیزه ظاهر بسیار ساده و چشمگیر و یکدستی به این قطعات بخشیده است. از طرفی یکی از مهمترین ویژگی های این کفپوش های بتنی این است که قطر و عرض و ضخامتشان یکسان است پس می توانند در اندازه های مختلف کنار هم قرار گرفته و ترکیب محسوسی خلق کنند. البته همانطور که گفته شد ضخامت کفپوش پرسی ترافیکی کمی بیشتر از ضخامت کف پوش پرسی غیر ترافیکی است.

 

6_ سازگار با شرایط جوی آب و هوایی

این کف پوش پرسی غیر ترافیکی بسیار زیبا و ساده است. هر چند مانند موزاییک های پلیمری نوعی محصول فانتزی نیست اما بخاطر زیبایی ظاهری محصول در ویلا و باغ هم کاربرد دارد. همچنین از آنجایی که تحت جدیدترین استانداردها و متدها تولید می شود در فصول گرم و طاقت فرسا و یخبندان های فرسایشی کاملاً آب بندی شده است. سنگینی ماشین آلات پرتردد آسیبی به آن وارد نکرده و در هر شرایط آب و هوایی در سطح کشور جوابگو است.

در نظر مصرف کنندگان ایراد کف پوش پرسی غیر ترافیکی چیست؟

با توجه به مزایای بالایی که ذکر شد می توان گفت که کف پوش پرسی غیر ترافیکی تقریباً بدون نقص بوده و تنها عنصری که می توان به عنوان نقص حساب کرد، فقدان تنوع در چیدمان و طرح بندی است. لازم به ذکر است این امر با اندکی خلاقیت در تیم اجرایی مرتفع شده و قابل اغماض است. 

 

این کفپوش ها میزان سختی بالایی داشته و از سطوح سخت و غیر قابل انعطاف ساخته شده اند و در مکان های صنعتی با ترافیک زیاد بدون نیاز به فانتزی بودن مورد استفاده قرار می گیرند. از این جهت اگر طرح بندی خاصی مد نظر دارید بهتر است آن را با رنگ ها و اندازه های مختلف نصب و اجرا کنید تا از سادگی خارج شوند.

شرکت نیک تابان دز با تلاش متخصصان و تیم تحقیقاتی خبره توانسته کف پوش پرسی غیر ترافیکی و قطعات پیش ساخته بتنی را با بالاترین کیفیت روز دنیا تولید و روانه بازار نماید. محصولات مجموعه طبق استانداردهای جهانی با ماشین‌آلات و تکنولوژی پیشرفته تولید شده اند. شما عزیزان می توانید جهت خرید و استعلام قیمت کفپوش بتنی پرسی و سایر محصولات با کارشناسان این شرکت تماس حاصل نموده و جهت ثبت سفارش با واحد فروش مجموعه در ارتباط باشید.

 

شرکت نیک تابان دز، طراح  و تولید کننده دیوار   و قطعات پیش ساخته بتنی 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *