دیوار بتنی خود ایستا

دیوار بتنی خود ایستا

دیوار پیش ساخته بتنی انواع مختلفی دارد، دیوار خود ایستا نوعی از آنهاست. صنعت ساخت و ساز به مرور زمان تحول زیادی پیدا کرده است. به طوری که با به کارگیری تولیدات و فناوری های جدید، پروژه های ساختمانی در زمان کوتاه تر و با سرعت بیشتری انجام می شوند. یکی از تولیداتی که باعث تسریع در روند انجام پروژه های ساختمانی می شود، دیوار بتنی خود ایستا است. 

استفاده از این دیوارهای بتنی باعث می شود تا به راحتی و در مدت کوتاهی دیوارهای موقتی یا دائمی به منظور اجرای پروژه های ساختمان ایجاد کرد. این دیوارها مقاومت و استحکام بالایی نیز دارند که به راحتی دچار تخریب و از بین رفتن نمی شوند. در ادامه به بررسی موضوع دیوار بتنی خود ایستا و مطالب مربوط به آن پرداخته ایم

دیوار خود ایستا بتنی چیست؟

دیوار بتنی خود ایستا سازه ای بتنی و پیش ساخته محسوب می شود که به عنوان دیوار یا جداکننده مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این گونه دیوارها در کارخانه به شکل آماده تولید شده و پس از حمل به مکان مورد نظر، در آن جا اجرا و کار گذاشته می شوند. البته باید پیش از اجرای آن ها، محل مورد نظر آماده سازی شده باشد. 

 

این سازه های بتنی به نحوی هستند که به راحتی در محل مورد نظر قرار داده می شوند و دردسری کم تری نسبت به دیوارهای معمولی دارند که با مصالح مختلف ساخته می شوند. پایه این دیوارها به گونه ای است که بدون نیاز به آرماتوربندی یا فونداسیون روی زمین قرار داده می شود.

ویژگی های دیوار بتنی خود ایستا

در این بخش به بررسی ویژگی های دیوار بتنی خود ایستا پرداخته ایم. این ویژگی ها باعث تمایز دیوارهای بتنی خود ایستا نسبت به سایر دیوارها می شود.

کاربردهای دیوار بتنی خود ایستا

دیوارهای بتنی خود ایستا کاربردهای مختلفی دارند که در زیر به آن ها اشاره کرده ایم:

شرکت نیک تابان دز، تولید کننده انواع دیوارهای بتنی 

شرکت نیک تابان دز از جمله شرکت های فعال در تولید سازه های بتنی محسوب می شود. این شرکت تلاش می کند تا با استفاده از مواد و مصالح باکیفیت و نیز فرایندهای پیشرفته، این دیوارها را در کیفیت و کارایی بالا تولید کند. به طوری که بتوان این سازه ها را تا چندین سال در شرایط  آب وهوایی مختلف مورد استفاده قرار داد. 

نیک تابان دز تولید کننده قطعات بتنی پیش ساخته 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *