دیوار پیش ساخته بتنی دست دوم

دیوار پیش ساخته بتنی دست دوم

دیوارهای بتنی پیش ساخته، همانطور که از نامشان مشخص است، در کارخانه تولید شده و پس از خرید، به محل پروژه موردنظر انتقال داده میشوند،   این همان نقصی اصلی در جریان خرید دیوار پیش ساخته بتنی دست دوم است.  جابجایی غیر اصولی دیوار باعث ایجاد ترک در آن و کاهش عمر بنده ی آن می شود،  پیشنهاد ما به شما خرید دیوار بتنی از درب کارخانه با قیمت ی بصرفه و عمر طولانی  است.

معایب استفاده از دیوار پیش ساخته بتنی دست دوم

در ادامه، به معرفی سایر معایب استفاده از دیوارهای بتنی پیش ساخته دست دوم میپردازیم:

درنهایت، تصمیم گیرنده ی نهایی شما هستید و میتوانید برحسب نیاز و اولویتهای خود، دیوار پیش ساخته مد نظر خود را انتخاب کنید. مشاوران شرکت نیک تابان دز آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند، برای ارتباط با واحد فروش کافیست دکمه ی زیر را لمس کنید.

قیمت دیوار بتنی دست دوم

قیمت دیوار پیش ساخته بتنی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت دیوارهای پیش ساخته بتنی، چه نو باشند چه دست دوم، به موارد زیادی بستگی دارد. در ادامه، مهمترین این دلایل را با هم بررسی میکنیم:

از آنجایی که قیمت دیوار دست دوم متناسب با قیمت روز دیوار نو و دست اول تعیین میگردد و از طرفی وجود خطر آسیب دیدگی، تحمیل هزینه های جانبی بسیار بالا و محدودیت در انتخاب دیوار با طرح و نشان مدنظر شما؛ پیشنهاد ما خرید دیوار نو و دست اول از تولید کننده ی معتبر  دیوار پیش ساخته بتنی است.

مزایای دیوار پیش ساخته بتنی نیک تابان دز نسبت به سایرین

شرکت نیک تابان دز با بیش از 17 سال فعالیت در زمینه تولید قطعات پیش ساخته بتنی همواره در تلاش بوده تا با بالاترین استانداردهای ممکن در تهیه مصالح،  تولید محصولات و ارائه خدمات به مشتریان یک برند معتبر در بازار باشد و رضایت مشتری از محصول و خدمات تامین کند؛ در ادامه برخی از عوامل مؤثر بر این مهم را با هم مرور میکنیم:
دیوار بتنی دست دوم

انواع دیوار پیش ساخته بتنی

دیوارهای پیش ساخته ی بتنی برای کاربردها و هدف های مختلفی ساخته میشوند. از آن جایی که نوع دیوار، روی قیمت و کیفیت آن تاثیرگذار است، در ادامه با مدل های مختلف دیوارهای پیش ساخته شده بتنی تولید شده در کارخانه ی نیک تابان دز آشنا می شویم:
 

1_ دیوار ساده

این دیوارها کاملاً ساده بوده و در ضخامت 16 سانتی متر موجود است.

2_ دیوار نرده ای

دیوارهای نرده ای، همانطور که از نام آنها مشخص است، دارای طرحی نرده ای شکل در نیمه ی بالایی هستند، که امکان مشاهده ی داخل محوطه ی مورد نظر را فراهم می کنند. این دیوارها برای سازمان هایی که داشتن دید به داخل بسته به شرایط و دلایل کارفرما الزامی است،  گزینه ی بسیار مناسبی برای انتخاب هستند تا زیبایی، استحکام و کابردی بودن محصول، جملگی حاصل گردد.

3_ دیوار طرح آجری

این دیوارها، دارای نمایی آجری هستند که امکان اجرای لوگو و نشان بسته به سفارش مشتری بر روی آنها به سادگی قابل اجراست. همچنین جهت زیبایی بیشتر امکان رنگ آمیزی دیوار و لوگو نیز بسته به سفارش مشتری امکان پذیراست.

اهمیت درج نشان شما بر روی دیوار پیش ساخته 

ویژگی های دیوارهای پیش ساخته بتنی نیک تابان دز

شرکت نیک تابان، دز تولیید کننده دیوار و قطعات پیش ساخته بتنی 

2 دیدگاه دربارهٔ «دیوار پیش ساخته بتنی دست دوم»

  1. راستکار

    سلام نیاز به حدود ۲۰۰ متر طولی دیوار بتنی نرده ای جهت نصب روی دیوار احداث شده می باشد.

    1. نیک تابان دز

      سلام وقت بخیر لطفا با شماره های درج شده در بخش تماس با ما در این خصوص صحبت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *