قیمت دیوار بتنی پیش ساخته

خرید و قیمت دیوار پیش ساخته بتنی سال 1403

شماره تماس جهت استعلام قیمت: 09162002425

خرید بدون واسطه دیوار بتنی از تولید کننده

🔔 بتن استفاده شده برای تولید قطعات پیش ساخته بتنی در شرکت نیک تابان دز دارای بهترین متریال، طرح اختلاط  مناسب برای انواع اب و هوا با عیار 400 است.   همین ترکیب باعث شده تا نیک تابان دز یکی از با کیفیت ترین شرکت ها در زمینه تولید قطعات بتنی با استاندارد در سطح منطقه و کشور به شمار آید.

برخی از پروژه‌های اجرایی دیوار پیش ساخته بتنی

شرکت نیک تابان دز یکی از شرکت های مطرح و تخصصی در صنعت تولید دیوارهای پیش ساخته بتنی در غرب کشور به شمار می رود. این شرکت با بیش از دو دهه سابقه تولید انواع قطعات  بتن  پیش ساخته، در پروژه های متعددی اقدام به تولید دیوارهای پیش ساخته کرده است. دیوارهای پیش ساخته این شرکت از جمله بهترین و بادوام ترین دیوارها به شمار رفته که با فرایندهای کاملا صنعتی تولید می شوند. 

 

لیست برخی از پروژه های   تولید و نصب دیوار بتنی توسط نیک تابان دز 

نمایی از  کارخانه  نیک تابان دز تولید کننده دیوارهای  بتنی 

در خرید دیوار پیش ساخته بتنی چه عواملی را باید در نظر گرفت؟

به هنگام خرید انواع دیوارهای بتنی برای محوطه مکان‌های مختلف چون سازمان‌های اداری، باغ‌ها، ویلاها، حتی خانه‌ها علاوه قیمت دیوار پیش ساخته بتنی بایستی عوامل دیگری را نیز در نظر بگیرید. از جمله این عوامل می‌توان به متراژ محوطه، ارتفاع دیوار مورد نیاز و محلی که قرار است این سازه‌ها در آن نصب شوند اشاره کرد. پس حتما متراژ محوطه خود را به طور دقیق به هنگام خرید این محصولات در دست داشته باشید.

ابعاد این دیوارها ۲۹۰ در ۲۹۰ سانتی‌متر با ضخامت قاب پیرامونی ۱۶ سانتی‌متر هستند. همان طور که پیش‌تر نیز گفته شد، دیوارهای پیش‌ساخته بتنی به صورت طرح‌دار نیز تولید می‌شوند که ارگان‌های خاص بهتر است اقدام به سفارش و خرید دیوار پیش ساخته بتنی با لوگوی اختصاصی خود نمایند.

شما سروران گرامی در صورت تمایل به خرید انواع دیوارهای پیش ساخته بتنی می‌توانید به وب سایت شرکت نیک تابان دز مراجعه کرده و به منظور کسب اطلاع از قیمت روز محصولات با کارشناسان محترم این شرکت تماس حاصل فرمایید

با توجه به اینکه امروزه صنعت ساخت و ساز گسترش فراوانی یافته است، بنابراین یکی از مسائل مهمی که بیش از پیش اهمیت پیدا کرده افزایش سرعت اجرای پروژه‌ها است. دیوار پیش ساخته بتنی یکی از انواع محصولاتی است که می‌تواند در پیش‌برد سریع پروژه های عمرانی، نقش مهمی را ایفا کند، این نوع سازه‌ها را اغلب با نام  دیوار پیش ساخته بتنی محوطه می شناسند، که از موادی چون سیمان، آب، میلگرد، سنگدانه و برخی مواد افزودنی دیگر در ساختار آن استفاده شده است. قیمت دیوار پیش ساخته بتنی یکی از مقوله‌های مهمی است که در مقاله حاضر قصد پرداختن به آن را داریم.

قیمت دیوار بتنی پیش ساخته

عوامل تعیین کننده قیمت دیوار پیش ساخته بتنی

فاکتور‌های مشخصی در نهایت بر قیمت دیوار بتنی تأثیرگذار هستند. هزینه مواد اولیه، هزینه حامل های انرژی و سوخت، هزینه لوازم و تجهیزات ماشین آلات صنعتی، هزینه حمل‌ونقل و هزینه نیروی انسانی از عوامل تعیین‌کننده بر قیمت دیوار پیش ساخته بتنی هستند. از جمله عوامل دیگری که از نظرها پنهان است  می توان به موارد زیر اشاره داشت.

 

1- هزینه حمل دیوار پیش ساخته

هزینه حمل مواد اولیه و همچنین قطعات پیش ساخته نیز با دیگر هزینه‌های تولید جمع بسته می‌شود. مواردی مثل افزایش قیمت سوخت، افزایش قیمت لوازم‌ یدکی و میزان دسترسی به تریلی های حمل بار بر قیمت پایانی  تأثیرگذار هستند. 

 

2- هزینه نیرو انسانی

نیروی انسانی بخش جدایی‌ناپذیر فرایند ساخت و نصب دیوار است. این هزینه را نیز باید به هزینه تمام شده ساخت دیوار در نظر گرفت.  مشاوران شرکت بتن سازی نیک تابان دز با درنظرگرفتن بودجه شما و در کمترین زمان پاسخگو سؤالات شما پیرامون خرید و قیمت دیوار و انواع قطعات پیش ساخته بتنی هستند. 

قیمت دیوار پیش ساخته بتنی

متاسفانه به دلیل نوسانات شدید بازار از درج قیمت روی سایت معذوریم شما میتوانید برای اطلاع از قیمت دیوار پیش ساخته بتنی با کارشناسان شرکت نیک تابان دز تماس حاصل فرمایید.

دیوار پیش ساخته در کارخانه یا کارگاهی دور از سایت ساختمان‌سازی تولید و تا محل مورد نظر حمل می‌شود. دیوارهای پیش ساخته به دلیل مقاومت در شرایط آب‌وهوایی مختلف و کاربرد در نمای ساختمان محبوبیت زیادی دارند. با بالا رفتن محبوبیت و استفاده آسان دیوار های بتنی تولید کننده‌های مختلفی، دست به ساخت و تولید انبوه این دیوار زده‌اند؛ بنابراین بهترین راه برای انتخابی با کیفیت ارتباط با واحد فروش، و آگاهی از متریال استفاده شده و نحوه نصب و حمل آن است. 

آیا امکان ارسال دیوار پیش ساخته بتنی به اهواز وجود دارد؟

بله شرکت نیک تابان توانایی ارسال دیوار بتنی به تمام کشور را دارد.  این شرکت با همت و تلاش مهندسان خود توانسته با بهینه سازی ساز و کار، هم اکنون به جایی رسیده است که توانایی تولید دیوارهای پیش ساخته بتنی با بهترین متریال در کیفیت بسیار بالایی را دارد.

 

این شرکت برای اجرای پروژه های مختلف در استان خوزستان از جمله در شهر اهواز، دیوارهای پیش ساخته بتنی را با بهترین مواد و کیفیت تولید می کند. از جمله مشتریان این شرکت در اهواز می توان به شرکت همت تلاشان ثابت قدم اشاره کرد. شرکت نیک تابان دز برای انجام این پروژه، دیوار پیش ساخته بتنی با نمای آجری پاشنه دار را تولید و نصب کرده است.

از آن جایی که شهر اهواز، آب و هوای گرم و مرطوبی داشته و زمین سفتی ندارد، نصب دیوارهای پیش ساخته پاشنه دار راهکار مناسبی است. زیرا پاشنه این دیوارها به ایستایی آن ها کمک کرده و از سقوط شان جلوگیری می کند. همچنین  به دلیل بالا بودن  آب های زیرسطحی و داشتن نمک های سولفاته و خورنده از پرایمر برای عایق کردن پاشنه ها استفاده میشود. همچنین به دلیل تفاوت دمایی زیاد شب و روز، در منطقه از بتن عیار  400 جهت افزایش استحکام دیوارها استفاده میشود.

چنانچه پس از بررسی این محصول، قصد خرید آن از شرکت نیک تابان دز را دارید، می توانید پس از ارتباط با این شرکت،  قیمت دیوار پیش ساخته بتنی اهواز  و هزینه حمل آن را استعلام بگیرید. 

کاربرد دیوار پیش ساخته بتنی

 این دیوارها پیش ساخته بودن، استحکام بسیار بالا در مقایسه با دیوار های سنتی  و  سرعت بسیار بالا در  نصب و اجرا گزینه بسیار مناسبی برای دیوار پیرامونی پروژه مورد نظر بوده که در ادامه به چند نمونه اشاره شده است:

محوطه باغ های ویلایی

کاربرد دیگری که دیوار پیش ساخته بتنی می تواند داشته باشد، در ساخت دیوار برای حریم باغ های ویلایی است. معمولا برای حریم باغ ها از مصالح سنتی از جمله آجر، بلوک سیمانی، ملات سیمان، انواع سنگ، بلوک سفالی و … استفاده می شود. اما استفاده از دیوار پیش ساخته بتنی روش بسیار مناسبی است که می توان به سرعت عملیات دیوارکشی را به پایان رساند.  لازم به ذکر است وجود فضای کافی جهت حضور ماشین آلات نصب دیوار در محوطه زمین مورد نظر الزامی است که این مهم توسط نیروهای  این شرکت و پس از بازدید محل به تأیید می رسد.

 

سوله ها

دیوارهای پیش ساخته بتنی با وجود مزایای متعددی از جمله استحکام بالا، شکیل و هموار بودن و غیره می تواند گزینه مناسبی برای محوطه ساخت سوله ها محسوب شود. این دیوارهای پیش ساخته با استانداردهای بالا در کارخانه تولید می شود. بنابراین می توان با توجه به نیاز سازنده  و بر اساس نیاز با نمای سفارشی آن شرکت یا سازمان تهیه کرد. مطمئناً هزینه ساخت سوله با استفاده از این نوع دیوارهای پیش ساخته  برای محوطه موردنظر کاهش زیادی خواهد یافت.

قیمت دیوار پیش ساخته بتنی، تهران

قیمت دیوار پیش ساخته بتنی برای استان تهران و سایر نقاط کشور علاوه بر هزینه درب کارخانه این محصول  اضافه می شود. برای اطلاع از قیمت دقیق و نحوه ارسال و نصب دیوار بتنی با کارشناس فروش نیک تابان دز تماس حاصل فرمایید.

طرح دیوار بتنی پیش ساخته 

 

این دیوارها از نظر متریال ساخت ، آرماتور مورد استفاده و سازه یکسان بوده و تنها از نظر ظاهری و نمای دیوار بسته به سفارش مشتری متفاوت هستند. 

دیوار پیش ساخته بتنی طرح آجر

این دیوارها مشابه دیوار ساده بوده با این تفاوت که نمای آنها دارای طرح آجری است که جلوه ی بسیار زیبایی به کار می بخشد.

دیوار پیش ساخته بتنی طرح نرده ای

این دیوارها دارای فضای مشبک در نیمه ی بالایی دیوار بوده که امکان دیدن فضای دو طرف دیوار مهیا شده است.

قیمت دیوار پیش ساخته

دیوار پیش ساخته بتنی طرح سفارشی

شرکت نیک تابان دز قابلیت این را دارد که در صورت نیاز مشتری، طرح و یا برند سازمان و شرکت مورد نظر را بر روی دیوار مورد نظر درج نماید. 

 

دیوار بتنی

دیوار پیش ساخته بتنی پاشنه دار 

این نوع دیوار بتنی که طرح اختصاصی شرکت نیک تابان دز می باشد به نحوی دیوار در محل پروژه نصب می گردد که فضای پایین دیوار  پوشیده شده و دیگر نیازی به استفاده از مصالح بنایی جهت پر کردن فضای خالی زیر دیوار نیست.

خرید دیوار پیش ساخته بتنی 

خرید دیوار‌های آماده بخش بزرگی از دغدغه‌های مربوط به تأمین مواد اولیه و پیداکردن نیروی انسانی ماهر در فرایند ساختمان‌سازی را کاهش می‌دهند. علاوه بر این، تضمین کیفیت و افزایش سرعت از دلایل دیگر محبوبیت روزافزون این دیوار‌های آماده هستند. پیمانکاران برای اجرای پروژه‌های خود بودجه‌ بندی مشخصی دارند و کارفرمایان زیر بار پرداخت هزینه‌های مازاد بر قرارداد اولیه نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌روند. 

 

به همین دلیل مهمترین دل‌ مشغولی پیمانکار پیشبرد اهداف پروژه طبق یک بودجه‌ بندی مشخص است. شرکت نیک تابان دز، طراح و تولید‌کننده قطعات پیش ساخته بتنی، دیوار پیش ساخته بتنی را با بهترین  کیفیت و استانداردهای اجرایی تولید می‌کند. با مراجعه به وب سایت شرکت نمونه کارهای ما را مشاهده و جهت آگاهی از قیمت محصولات و هزینه ی حمل ونصب ‌همین امروز با همکاران ما تماس حاصل نمایید.

قیمت دیوار پیش ساخته بتنی بر اساس متر طول

قیمت دیوار پیش ساخته بتنی با توجه به فاکتورهای متعددی متغیر است ولی در حالت کلی قیمت این محصولات را بر حسب متر طول محاسبه می‌کنند. 

شرکت نیک‌تابان دز دیوارهای خود را با ضخامت قاب پیرامونی ۱۶ سانتی‌متر تولید می‌کند. این دیوارها نسبت به نمونه های مشابه در بازار دارای ضخامت و همچنین استحکام بالاتر بوده که به دلیل استفاده از مواد و مصالح بیشتر قیمت آنها نیز طبیعتا بالاتر از نمونه های مشابه خواهد بود.  در صورت درخواست مشتری برای اجرای طرح دلخواه خود به دیوار هزینه جزیی به ساخت این قطعات اضافه می گردد اما در مجموع نسبت به کل هزینه ساخت بسیار ناچیز است. قیمت دیوار پیش ساخته  طرحدار نسبت به دیوار ساده، با اندکی اختلاف قیمت همراه است،  که دلیل اختلاف قیمت اندک آن زمانبر بودن فرایند تولید و طراحی  در خط تولید است.

از دیگر فاکتورهای موثر در قیمت دیوار پیش ساخته بتنی امکان سفارش طرح‌های درخواستی بر اساس نیاز مشتری است، به عنوان مثال یک مشتری بسته به محلی که قرار است دیوار در آن نصب شود، مدل نرده‌ای، آجرنما و … را سفارش می‌دهد و حتی بسته به سفارش او نیاز به اجرای یک نماد، نشان یا لوگوی مجموعه بر روی دیوار را احساس می‌کند تا به محوطه موردنظر خود یک هویت و اصالت ببخشد؛ در این سازه‌های سفارشی به دلیل نیاز به انواع قالب‌های جداگانه هزینه ساخت برای مشتری اندکی گرانتر خواهد بود.

مزایای استفاده از دیوار پیش ساخته بتنی

خرید دیوار پیش ساخته بتنی ارزان قیمت

همانطور که گفته شد قیمت دیوار پیش ساخته بتنی یکی از مهمترین مسائلی است که در بحث انبوه‌سازی و ساخت‌وسازها به آن توجه می‌شود. به همین دلیل ممکن است برخی از افراد و پیمانکاران به فکر خرید دیوار پیش ساخته بتنی ارزان‌قیمت بیافتند، شما عزیزان در صورتی که از یک تولید کننده معتبر و دست اول خریداری نمایید می‌توانید کمترین هزینه را برای این محصول پرداخت کرده و در عوض محصولی با کیفیت قابل قبول و قابل اطمینان خریداری نمایید.

البته بیان این امر خالی از لطف نیست که شما عزیزان در صورت تمایل به خرید دیوار پیش ساخته با قیمت پایین تر باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که از میزان مصالح و کیفیت ساخت و متریال استفاده شده در محصول شما پایین تر بوده  و شما دیوارهای با ضخامت کم، طرح‌های ساده که از میلگردهای غیر استاندارد و بتن با عیار سیمان کمتر در آن استفاده شده را خریداری خواهید نمود. 

 

همچنین اگر از شرکت یا فروشندگان نامعتبر نیز سازه مورد نظر خود را تهیه نمایید ممکن است نه تنها برایتان سودی نداشته باشد بلکه بعد از گذشت مدت زمان هزینه‌های اضافی زیادی را نیز به شما تحمیل کند. پس در هنگام خرید چنین محصولاتی همیشه از قبل تحقیقات و بررسی های لازم را انجام دهید تا بهترین نتیجه را از انتخاب خود دریافت نمایید.

مراحل نصب دیوار پیش ساخته

نصب دیوار پیش ساخته نه یک کار ساده بلکه فرایندی چند مرحله ای است که باید به ترتیب انجام شود؛ در زیر به این مراحل اشاره کرده ایم:

محدودیت های استفاده از دیوار پیش ساخته بتنی

با وجود آن که دیوارهای پیش ساخته مزایای قابل توجهی داشته و سرعت ساخت و ساز را افزایش می دهند، اما با محدودیت هایی نیز مواجه اند. یکی از این محدودیت ها نیاز به فضای کافی جهت حضور ماشین آلات نصب  در محل پروژه است. همچنین وزش بادهای شدید موجب اختلال در فرآیند نصب می گردد.

عمر مفید دیوار پیش ساخته بتنی

دیوارهای پیش ساخته بتنی نسبت به دیوارهای سنتی عمر مفید بسیار طولانی تری دارند؛ این دیوارها قادرند در صورت مناسب بودن شرایط تا چندین دهه دوام بیاورند؛ به طور کلی عواملی از قبیل استفاده نامناسب، نفوذ رطوبت، خاک آلوده به نمک های خورنده  روی این دیوارها تاثیر  منفی داشته و عمر این قطعات  را به شدت کاهش می دهد.

نیک تابان دز   تولید کننده قطعات پیش ساخته بتنی 

8 دیدگاه دربارهٔ «خرید و قیمت دیوار پیش ساخته بتنی سال 1403»

      1. سلام کسی بخواد بگیره نصب این دیوارها راخود شرکت متقبل میکندبرای باغ کشاورزی نخلستان؟

  1. سلام خسته نباشید میشه لطف کنید بفرمایید برای دیواری که 33 متر مسیر داره چقدر دیواربتنی میخواد باقیمتش ممنون میشم جواب بدین وراهنمایی کنید باتشکر

    1. نیک تابان دز

      سلام ممنونم وقتتون بخیر لطفا با شماره های درج شده در سایت سوال خودتون رو مطرح کنید.

  2. حسن پورمنصور09161410765

    سلام من میخواهم دیوار باغ را بگذارم طول یکصدمتر لطفاً قیمت را بنویسید واگر این متراژ به 400متر برسد آیا قیمت تاثیر دارد

    1. نیک تابان دز

      سلام وقت بخیر لطفا سوال خودتون رو از طریق شماره های تماس در بخش تماس با ما با کارشناسان شرکت در میون بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *